måndag 31 oktober 2011

Mer att vara glad över denna måndag!

Titta vad jag fick med posten idag!


Visst är de fina, mina alldeles egna örhängen?! Åh, de ser så vackra ut på! Vänsterhänte Hugo i vänsterörat och högerhänte Victor i högerörat. Eller V.V.Victor i v.v.vänsterörat och H.H.Hugo i h.h.högerörat. Jag kommer att använda dem ofta ofta ofta. Men jag ska ta med asken till mor och far i slutet av veckan och försöka (försöka!) glömma bort dem ända till jul...

Som tur är fanns det något mer i paketet, något som fina Amanda hade skickat med. Bara så där. Något som jag inte behöver vänta med att använda. Något jag redan har på mig.


Tack, åh tack! Jag tycker hemskt mycket om armbandet. Jag gillar pärlornas färger och att inte alla är helt runda. Tusen tack, fina! Jag blev så hjärtans glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar